משהו נפלא יתרחש כשהעור שלך יהיה נקי!

מי שסובל מאקנה מתקשה להאמין שיגיע היום בו העור שלו יחזור להיות חלק ונקי. אנחנו הוכחנו שזה אפשרי! אם תתחייבו לטפל בעור שלכם כל יום אנחנו מבטיחים ששיטת הטיפול עם ACNON תביא לתוצאות נראות לעין הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

לאדם הסובל מאקנה קשה להאמין שיגיע היום בו העור יחזור להיות חלק ונקי, אבל אנחנו ב-GIGI הוכחנו שזה אפשרי עם שיטת הטיפול של Acnon.

כשהעור מבריא מאקנה מתרחשת תופעה אחרת אותה מכנים הדרמטולוגים – "אמנזיית  אקנה" – תופעה שבה אנחנו שוכחים מהר מאד את המצוקה והטראומה שנגרמו בגלל האקנה. הביטחון העצמי חוזר ואיתם חוזרים שמחת החיים והכיף להסתכל כל בוקר במראה. צריך להתייחס בזהירות ל"שכחת אקנה". אסור לשכוח שהעור שלכם נקי וחלק בגלל שהמרכיבים של Acnon עובדים!

הפסקת השימוש במוצרי הסדרה תגרום לכך שהאקנה שהיה לכם יחזור כי אצל בני נוער לדוגמה, מחלת האקנה נמשכת בממוצע שש עד שבע שנים ואצל נשים בוגרות, אגב הן יכולות לסבול מתופעת אקנה מבוגרים גם לאורך  20 שנה.

בהתחשב במשך התהליך של התפתחות אקנה, הפצעונים חוזרים כעבור ארבעה עד שמונה שבועות לאחר הפסקת שימוש במוצרים. המשך טיפוח העור בשיטת שלושת השלבים של Acnon, פעמיים ביום, הוא ההגנה הטובה ביותר נגד התפרצות פצעונים בעתיד, כשם שצחצוח השיניים פעמיים ביום עוזר למנוע עששת עתידית.

ניקוי פנים
מוצרי אקנון acnon לטיפול באקנה מבית GIGI

בנוסף, הנוסחאות החדשות של Acnon שפיתחנו נותנות מענה לרבות מהבעיות שמלוות אקנה, כולל הכתמים והסימנים הכהים שנשארים לאחר ריפוי הפצעים, גוון עור לא אחיד, יובש וגירוי. Calming & Soothing Mask – מסכה הרגעה לעור שמן ובעייתי מכילה מרכיבים שעוזרים להבהיר את הסימנים שנשארים לאחר אקנה, מה שהופך את גוון העור לאחיד יותר ואת העור לזוהר יותר.

על מנת להילחם ביובש ובמראה עור עמום, מוצרי  Acnon מכילים גם מרכיבי לחות יעילים  המאפשרים לעור שלכם לשמור על הלחות ומסייעים לחזק את המחסום העורי המונע התנדפות של לחות טבעית. מרכיבים מיוחדים אחרים עוזרים להרגיע אדמומיות ועור מגורה.

סדרת  Acnon תעניק לכם הרבה מעבר לטיפול באקנה  היא מסייעת לעור לשמור על המראה החלק הנקי והרענן לתקופה ארוכה.