אקנה וגיל הנעורים

לפעמים נדמה לכם שאקנה זה סוף העולם ו"למה דווקא לי זה קורה???" נכון, פצעונים זה לא כיף אבל אם תתחייבו לטפל בעור הפנים שלכם פעמיים ביום – אנחנו מבטיחים לכם עולם ורוד יותר, שבו כמו שהם מופיעים, כך הם נעלמים.

גיל הנעורים הוא אחד הזמנים המודעים ביותר בחייו של אדם. תקופה שבה רבים מתמודדים עם מחלת האקנה, המצטרפת לכל הלחצים של גיל ההתבגרות, לימודים בתיכון ושמירה על הערכה עצמית חיובית. בוקר אחר בוקר, הדמות הנשקפת בראי עם הפצעים, הנקודות השחורות והלבנות גורמות לכ-85% מבני הנוער להרגיש נבוכים, בודדים במערכה ובעיקר…. מתוסכלים!

הורים – גם אם שכחתם את התסכול בהתמודדות עם אקנה מניסיון אישי, כל פצעון של בן/בת הנעורים בבית  מחזיר את הרגשות המתסכלים ורצון עז לחסוך מהם כל התפרצות ופצעון. לשמחתנו, הכלים הטיפוליים היום מאפשרים להקל על ההתפרצויות, למנוע צלקות ובעיקר למנוע את חוסר הביטחון. כצעד ראשון אנחנו ממליצים לדבר עם הילד שלך ולעודד אותו או אותה לשתף ולקחת חלק פעיל במטרה למגר את המחלה.

אקנה בבני נוער

כיצד מטפלים באקנה נעורים?

הורמונים וגנטיקה הם שני הגורמים התורמים לאקנה בגיל העשרה – שני כוחות ביולוגיים שאינם בשליטתנו. אבל יש כמה פעולות יומיומיות קלות ליישום ולביצוע המפחיתות באופן ניכר את ההתפרצויות ואת חומרת וגודל הפצעונים.

כל מוצרי סדרת ACNON של GIGI מותאמים לטיפול בעור הסובל מאקנה או מהתפרצויות של פצעונים.

ההמלצות שלנו:

  • אצל  נערות ונערים אנו ממליצים להימנע ממוצרי טיפוח המכילים מרכיבים שומניים ולטפל בעור רק במוצרים המותאמים לעור עם אקנה.
  • נערות המתאפרות – הקפידו להסיר את האיפור לגמרי מהפנים בהזדמנות ראשונה ובשום פנים ואופן לא ללכת לישון עם שאריות איפור!
  • בני נוער העוסקים בספורט – הקפידו להתקלח אחרי האימונים כדי להסיר את הזיעה ולמנוע סתימת נקבוביות.
  • כדאי לפתח גם מודעות לחיכוך הנגרם על ידי תרמילי גב, בגדים צמודים, או אפילו מגע של אוזניות וסמרטפונים על העור.
  • שמירה על היגיינה וחיטוי הידיים עם ג'ל אנטי-בקטריאלי יסייע למנוע התפשטות חיידקי האקנה ויעזור להסיר שומן וברק אופיינים לעור אקנתי.
סבון לטיפול באקנה של אקנון acnon מבית GIGI