שגרת טיפול יומית

אם אתם מתחייבים לשגרת טיפוח יומית כל בוקר וכל ערב – אנחנו נגרום לשינוי נראה לעין בזמן קצר!

בסדרת אקנון שלושה מוצרים בסיסים: סבון פנים נוזלי, קרם יום עם מסנני קרינה וקרם לילה טיפולי.  שיגרת הטיפול היומי מתחלקת לשגרת בוקר ושגרת ערב, היא נעימה וקלה מאד ליישום אז בואו נתחיל:

עור נקי מתחיל בנקבוביות

מקור הבעיה – אקנה מתחיל עמוק בתוך הנקבוביות – הצטברות חיידק אקנה, ייצור שומן מופרז, תאי עור מתים שסותמים את הנקבובית ובסופו של דבר "פקק" שומני הגורם לדלקת. הדלקת מפעילה את מערכת ההגנה הנלחמת בגורמי הדלקת והתהליך יוצר  בליטה אדומה ונפוחה על העור, שיכולה להתפתח לפצעון מוגלתי. לאחר הריפוי נשאר סימן על העור.

סדרת  Acnon  יוצרת מערכת כוללת לטיפול באקנה שמטפלת בכל אותם גורמים מחוללי אקנה – שלב אחר שלב.  מוצרי הסדרה תוכננו לא רק לטפל באקנה, לרפא ולהעלים אותו, אלא גם לעזור ולהפחית את הסימנים שנותרו מהתפרצויות אקנה קודמות. לאחר תקופת שימוש סבירה העור חוזר למראה בריא והתפרצויות קורות בפרקי זמן ארוכים יותר.

סדרת אקנון מבוססת על 3 שלבים, עליהם חוזרים בוקר וערב:

שלב #1

סבון פנים נוזלי | שימוש: בוקר וערב

בסבון משתמשים בוקר וערב. מתחילים עם הרטבת כל הפנים במים חמימים. מניחים כמות לא גדולה של סבון על האצבעות ומתחילים לעסות על כל הפנים. נמנעים מעיסוי קרוב לעיניים. מעסים במשך דקה.
שוטפים היטב את הסבון  עם מים פושרים. מנגבים עם מגבת נקיה בתנועות טפיחה קלות על העור.
הסבון מכיל חומרים פעילים שעוזרים להסיר הצטברויות של שומן בנקבוביות. ויטמין A עוזר להסיר תאי עור מתים – ולאחר השטיפה מתקבלת תחושה מאד נקיה ומרעננת.

סבון לטיפול באקנה של אקנון acnon מבית GIGI

שלב #2

תמיסה מרגיעה ומרעננת | שימוש: בוקר וערב

מספיגים את התמיסה על צמר גפן ומנקים את כל הפנים.
התמיסה משלימה את פעולת הניקוי, מרגיעה את העור, סופחת שאריות של שומן מעומק הנקבוביות, מחליקה את מרקם הפנים ומעניקה תחושה של רעננות וניקיון.

טיפול באקנה עם מוצרי אקנון, acnon מבית GIGI

שלב #3

קרם לחות ליום | שימוש: בוקר

קרם לחות קל ללא מרכיבים שומניים מבצע שלוש פעולות במקביל: מעניק לחות לעור,מונע ברק שומני ומעניק הגנה מפני קרינת שמש החזקות – וזה מאוד חשוב כדי למנוע גירוי ואדמומיות. הקרם עושה את כל הפעולות האלה מבלי לסתום את הנקבוביות ומשאיר תחושה רכה ונעימה וללא ברק לשעות ארוכות. את הקרם מורחים בכמות נדיבה על עור נקי. מעסים היטב עד שהוא נספג. בנות – רק לאחר ספיגת הקרם בעור אפשר להתחיל להתאפר.
קרם לחות קל לטיפול באקנה, של אקנון, acnon, מבית GIGI

קרם לילה טיפולי | שימוש: רק בערב!

קרם לילה טיפולי הוא הסוד לטיפול הנכון באקנה. יש בו כמות גבוהה במיוחד של חומרים פעילים שמנטרלים ייצור שומן מוגבר. הוא גם מונע מחיידק האקנה לגרום לדלקת.
הקרם מכיל ריכוז מדויק  של מרכיבים פעילים כך שצריך להשתמש בו רק פעם אחת ביום – בשעות הלילה.
מוציאים מעט מהקרם על קצות האצבעות ומורחים על כל הפנים  – חשוב למרוח על כל הפנים כי המטרה היא פנים נקיות לגמרי!
בזמן שאתם ישנים הקרם פועל בעוצמה נגד התפרצות האקנה

רואים כמה זה קל? אם תקפידו על טיפול יומיומי, תתחילו לראות את התוצאות מהר – העור שלכם יהיה בריא יותר, כמות ההתפרצויות תפחת, החצ'קונים ייעלמו מהר יותר ואתם תיהנו מעור זוהר – לא תחושה שומנית!

טיפול באקנה עם מוצרי אקנון acnon מבית GIGI