1. ראשי
  2. »
  3. אקנה
  4. »
  5. איך לטפל בעור אקנתי בחורף

איך לטפל בעור אקנתי בחורף

ככלל החורף הוא זמן טוב לאתגר את עור הפנים. זה זמן טוב לפילינג בינוני, ולטיפולים פרובוקטיביים בבית או בקליניקה. אולם כשמדובר בעור אקנתי, מדובר בעור פנים רגיש. "הפילינג מייצר דלקת שהמערכת החיסונית לא תוכל להתמודד איתה ולרפא אותה", מסבירה מיכל חלילי, מדריכה בינלאומית במעבדות GIGI, "ואז במקום הבראה של העור עלולה להיות החמרה של ממש". אז אנו לא מחפשים קילוף או כל מיני טיפולים פולשניים שנראים כמו קסם. מה כן כדאי? פילינג RETIN A – פילינג חורף. גם מטפל בפצעים ובפיגמנטציה שנוצרת כתוצאה מהם, וגם תורם לתהליך ריפוי וחידוש. הפילינג מתבצע על ידי קוסמטיקאית מקצועית של מעבדותGIGI  פעם ב-3 שבועות.

ומה בשגרה

לטפל בעור הפנים באופן שגרתי עם סדרת ACNON . מוצרי סדרה זו תוכננו לא רק לטפל באקנה, ולרפא אותה, אלא גם לעזור ולהפחית את הסימנים שנותרו מהתפרצויות אקנה קודמות. הסדרה מותאמת לטיפול בעור הסובל מאקנה או מהתפרצויות של פצעונים, וכוללת מוצרים לטיפול בקליניקה, ושלושה מוצרים בסיסים לטיפול ביתי: סבון פנים נוזלי, קרם יום וקרם לילה טיפולי. שיגרת הטיפול קלה ונעימה, ומתחלקת לשגרת בוקר ושגרת ערב. לאחר תקופת שימוש סבירה העור חוזר למראה בריא והתפרצויות קורות בפרקי זמן ארוכים יותר.

טיפול באקנה הורמונלי

עבור נשים בהיריון, שלא יכולות להשתמש בסדרת Acnon כי היא מכילה  נגזרת של רטין A, אנו ממליצים בכל עונות השנה להשתמש בקרם שלנו שזכה לכינוי "קרם הקסם", אצל מרבית מלקוחותGIGI . קרם חומצה אזלאית 15% מסדרתBIOPLASMA . זהו קרם פעיל לשעות הערב, שמתאים לכל סוגי העור ולכל עונות השנה, עם ריכוז גבוה במיוחד של חומצה אזלאית שמווסתת פעילות יתר של בלוטות החלב ומאזנת אותן, ומצטיינת ביכולת לעודד תאי עור להתחדש. חומצה זו מפחיתה דלקתיות, מונעת הצטברות קרטין ומחליקה את מרקם העור. היא פועלת מבלי לגרום לאדמומיות ומסייעת בהבהרת כתמי מלזמה והיפר-פיגמנטציה.

אל תשכחו לשלב עם הטיפול בבית או בקליניקה הרגלי תזונה נכונים, במיוחד בחורף כאשר תחושת הרעב מוגברת (בעיקר לפחמימות ולמתוקים). אגב יש לכך סיבה, כיוון שמחשיך מוקדם, הסרטונין – ההורמון שגורם לתחושת שובע ואחראי על מצב רוח טוב, נדחק בחורף מוקדם יותר על ידי המלטונין – ההורמון האחראי על הכנת הגוף לשנת לילה. אל תתפתו! הימנעו ממאכלים עתירי שומן או סוכר, העדיפו פירות וירקות, נסו לעסוק בפעילות מרגיעה כמו מדיטציה או יוגה, וכמובן שמרו על עור נקי והגנו עליו מפני השמש.

חשוב לדעת
כיוון שלאקנה יש כמה דרגות, זיהוי נכון של סוג האקנה הוא הצעד הראשון בטיפול ובמניעה. כדי לדעת איזה סוג אקנה יש לכם/לילדכם, אנחנו ממליצים ללכת לאבחון ראשוני אצל קוסמטיקאית מקצועית, שלאחריו יחל הטיפול המתאים. ולא לשכוח – גם כשיש הטבה ורגיעה יש להמשיך לטפל ולשמור על העור, אחרת המצב יחזור לקדמותו.