1. ראשי
  2. »
  3. בלוג
  4. »
  5. להתמודד עם אקנה

להתמודד עם אקנה

בגיל העשרה, בגיל מבוגר, כתוצאה משינויים הורמונליים, גנטיקה או סטרס מסיבות שונות – מחלת האקנה היא מחלת העור השכיחה ביותר, ויש לה השלכות רחבות על תחומים רבים בחיים.

קצת על אקנה

אקנה מתחילה עמוק בתוך הנקבוביות של העור, כתוצאה מייצור שומן מופרז, ומתאי עור מתים שסותמים את הנקבובית ובסופו של דבר גורמים ל"פקק" שומני הגורם לדלקת. הדלקת מפעילה את מערכת ההגנה של העור, והתהליך יוצר בסופו בליטה אדומה ונפוחה על העור, שיכולה להתפתח לפצעון מוגלתי שמשאיר סימן על העור. הסיבות להתפרצות של האקנה מגוונות ונעות בין שינויים הורמונליים (גיל ההתבגרות, מחזור חודשי), גנטיקה (מדובר בנטייה תורשתית), תזונה (תזונה יכולה להשפיע לרעה על אקנה, במיוחד צריכה של פחמימות פשוטות), ולחץ נפשי מסיבות שונות (תקופת מבחנים, לחץ בעבודה, חתונה וכדומה).

השלכות חברתיות

אקנה יכולה להופיע בכל גיל, אולם לרוב היא מופיעה בגיל ההתבגרות. ואז היא יכולה לגרום לקשיים חברתיים, לירידה בבטחון העצמי, לחוסר שלווה, ולמטרד של ממש.
להוריד את המבט, לא להסתכל לאנשים בעיניים, ולקוות שלא יסתכלו עליך. ככה זה מתחיל, כשמופיעים כמה פצעונים על הפנים ולא נעלמים. כשזה הופך כבר למשהו יומיומי, או לאקנה חמורה יותר, אין כבר חשק לצאת מהבית. לא ירחק היום והיא תשפיעה על ההצלחה בלימודים, בצבא, בעבודה… יש שסובלים בעקבותיה מנידוי חברתי, יש שבוחרים להסתתר… ויש מחקרים שאף מראים שמבוגרים שסבלו מאקנה בילדותם היו בעלי נטייה גדולה יותר, לסבול מדכאון בגיל מאוחר. כן, אקנה היא הרבה יותר ממחלת עור, וכשהיא מגיעה בגיל שגם ככה הוא רגיש ולחוץ מבחינת אישית וחברתית, ההשפעה שלה על הנפש היא גדולה.

הפתרון!!!

כשמחפשים את הפתרון הפרקטי לאקנה, אנחנו נכנסים לתמונה. כיוון שלאקנה יש כמה דרגות, זיהוי נכון של סוג האקנה הוא הצעד הראשון בטיפול ובמניעה. כדי לדעת איזה סוג אקנה יש לכם/לילדכם, אנחנו ממליצים ללכת לאבחון ראשוני אצל קוסמטיקאית מקצועית, שלאחריו יחל הטיפול המתאים.
אנו במעבדות GIGI מחפשים מזה שנים את הפתרון המושלם לאקנה. במהלך הזמן פיתחנו עוד ועוד מוצרים מקצועיים וחדשים שמטפלים באקנה על כל סוגיו. בימים אלה הבאנו איתנו בשורה של ממש – מהפך בתחום – סדרת GIGI ACNON.
מדובר בפטנט ייחודי ובינלאומי, במוצרים שנבדקו דרמטולוגית ונוסו בהצלחה במחלקות עור בבתי חולים. סדרת GIGI Acnon היא הפתרון הכי יעיל, הכי מקצועי והכי נכון לטיפול באקנה. היא תוכננה לא רק לטפל באקנה, לרפא ולהעלים אותה, אלא גם לעזור ולהפחית את הסימנים שנותרו מהתפרצויות אקנה קודמות. הסדרה מותאמת לטיפול בעור הסובל מאקנה או מהתפרצויות של פצעונים, וכוללת מוצרים לטיפול בקליניקה, ושלושה מוצרים בסיסים לטיפול ביתי: סבון פנים נוזלי, קרם יום עם מסנני קרינה וקרם לילה טיפולי. שיגרת הטיפול קלה ונעימה, ומתחלקת לשגרת בוקר ושגרת ערב. לאחר תקופת שימוש סבירה העור חוזר למראה בריא והתפרצויות קורות בפרקי זמן ארוכים יותר.

 

להורים שבינינו

נסו להיזכר בגיל ההתבגרות. על החבר הראשון, הטיול השנתי, השינה מחוץ לבית, על מפגשים חברתיים, מסיבות בגיל העשרה, העיסוק הבלתי פוסק על מה חושבים עלי, והאם אני נראה מספיק טוב… גם ככה מדובר בסוג של מסע, לגילוי העצמי, למציאת האני החברתי, ובניסיונות בלתי פוסקים למצוא את המקום שלי. תוסיפו לזה התמודדות יומיומית עם פצעונים – מוגלתיים יותר או פחות – והרי לכם סיבה מצויינת לברוח…
אז לפני הפתרון הנה כמה נורות אזהרה, שיעזרו לכם לזהות שעבור ילדיכם עם הפצעונים המצב הפך לבלתי נסבל: הוא מבולבל ונבוך בסיטואציות חברתיות, מסוגר יותר מהרגיל, נראה לחוץ ומתוסכל גם ללא סיבה, נמנע מקשרים חברתיים או מהתמודדויות חברתיות, מעדיף להיות בצד ולא להתבלט, סובל מקושי ביצירת קשרים. כל אלה יכולים לאפיין גם בני נוער שאינם סובלים מאקנה, אבל במקרה של אקנה, הסימפטומים הללו עלולים להופיע בצורה קיצונית יותר והם מאותתים לנו שהילד שלנו זקוק לעזרה. אז מה עושים? עודדו אותם לשיחה משותפת ובררו מה באמת עובר עליהם. זהו גיל שהם לא ממש נפתחים, אבל ככל שתראו אכפתיות והבנה, הם לפחות ידעו שאתם שם, ושיש להם לאן לגשת. לאחר מכן עברו לחלק הפרקטי, הכירו להם את סדרת Acnon.
התחייבות הדדית
עכשיו אפשר לצאת לדרך! המסלול לפנינו, הדרך ידועה, נותר רק להתחייב. אתם צריכים להתחייב לטפל בעור הפנים שלכם פעמיים ביום, אנחנו מבטיחים לכם שינוי של ממש שנראה לעין בזמן קצר, ועור פנים מושלם וחלק כמה שיותר מהר!
מתחילים